Дошкільний підрозд

Сторінка психолога

Дистанційне 1-11кл

Пошук

Календар

«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Середа, 08.12.2021, 03:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Горянівський ліцей
Головна | Реєстрація | Вхід
Учнівське самоврядування


      Учнівське самоврядування

      Щоб успішно реалізувати цілі особистісно орієнтованого навчання і виховання учнів, необхідна особлива організація навчально-виховного процесу в усіх ланках сільської школи, яка поєднує як колективну, так і індивідуальну роботу школярів.
      Педагогічна діяльність спрямована насамперед для створення умов для розвитку особистості учня. Виходячи з цього основна мета вчителів полягає в наданні допомоги учням щодо реалізації їхніх соціальних функцій.
       Потрібно відшукати такі форми та методи виховної роботи, які б задовольнили усіх – учнів, вчителів, батьків – і дали змогу ефективно розв’язувати суперечності між колективною формою навчання та індивідуальним розвитком учнів.
      Обізнаність із особистісними особливостями, побутовими умовами життя, стосунками у сім’ї уможливлює індивідуальний підхід до кожної дитини і її сім’ї, де слід дбати про підвищення культурного рівня учня, готувати їх до життя в умовах ринкових відносин, виховуючи господаря своєї землі, компенсувати дефіцит спілкування школярів.
      Обираючи для учнів ролі, необхідні для повноцінного і змістовного життя, хочемо забезпечити їхню послідовність, зміну, органічне поєднання, що уможливлює реалізацію неповторності, самореалізацію і самовизначення. Для цього надаємо учням можливість вільного вибору змісту і способів діяльності, створюємо ситуації успіху, задоволення їхніх потреб та інтересів.
       

      Ми вважаємо, що головні напрями виховної роботи в умовах індивідуального навчання є:


• Індивідуальна робота з учнями, яка включає систему засвоєння школярами комплексу соціальних ролей;
• Робота з дитячим колективом або групою учнів, що включає систему творчих справ, коли учні оптимально залучаються спільної діяльності з метою удосконалення навичок взаємодії”
• Робота з батьками, оскільки в сільській місцевості збереглися традиції української родинно-побутової культури, панує шанобливе ставлення до батьків.

 

       Сутність учнівського самоврядування полягає в тому, що учням надається більше прав і повноважень, створюються широкі можливості для самореалізації, накопичення досвіду управлінської роботи, забезпечується захист прав та інтересів школярів. Самоврядування є одним із напрямів громадянської освіти учнів не як засіб керування школярами, а як процес привчання жити в демократичному суспільстві. Діяльність органів самоврядування сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку суспільної думки, процесу соціалізації учнів, більш ефективному входженню в доросле життя.
 

      Головними умовами  для успішного розвитку учнівського самоврядування:
 

• Зацікавленість учнів та педагогічного колективу;
• Чіткий розподіл обов’язків щодо керування органами самоврядування;
• Оптимальна структура учнівського самоврядування ;
• Чітка система роботи органів шкільного самоврядування.

 

      Пріоритетними напрямками діяльності органів учнівського самоврядування є:


• Навчальна робота;
• Виховна робота (нетрадиційні форми проведення загальних справ, організація дозвілля, спортивно-туристична, пошуково-краєзнавча робота, правове виховання тощо);
• Інформаційно-методична робота (участь у районних зльотах шкільних об’єднань).
Дієвість самоврядування виявляється за умови надання учням реальної самостійності, котра не заперечує тісної співпраці з педагогами.


Основні завдання педагогічного керування:


• Визначення системи органів колективу і уповноважених осіб з числа учнів;
• Передача дітям організаційного досвіду;
• Навчання їх організаторської майстерності;
• Залучення школярів до самоуправлінської діяльності;
• Надання їм необхідної допомоги.

 

     Учнівським лідерам треба володіти певними знаннями, програвати ситуації проведення шкільних зборів, формувати органи шкільного самоврядування.

Відповідна роль організатора передбачає стосунки з учнями, які базуються на виконанні певних умов спілкування.


Умови спілкування:


• Справджуй довір’я тих, з ким спільно працюєш, кого вчиш і від кого вчишся сам;
• Координуй власні дії з діями своїх товаришів за будь-якої ситуації;
• Удосконалюй форми спілкування з учнями;
• Розвивай вимогливість до себе і до ровесників.

План роботи "Спілка підлітків"

Склад "Спілка підлітків"


Copyright MyCorp © 2021