В. Сухомлинський писав: «Школа – це насамперед учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання». Справжній учитель - це одночасно майстер і духовно багата особистість.
Високий рівень, на який піднялася методика сьогодні, вимагає від учителя значно більше знань, ніж це було кілька років тому. У зв’язку з цим нова освітня парадигма визначила одне з головних завдань учителя - підвищення професійної кваліфікації, що значною мірою пов’язане зі здійсненням методичної роботи.
Завдання методичної роботи випливають із сучасної освітньої мети: підготовка учителя як суб’єкта професійної діяльності, соціального життя, суб’єкта особистісної самореалізації й самоорганізації. Педагог може досягти високого професійного рівня за умови систематичного підвищення власного науково-теоретичного рівня, удосконалення психолого-педагогічної підготовки своїх знань, умінь і навичок, поліпшення загального розвитку й культурного рівня.
Наш час висуває перед учителями якісно нові, високі вимоги як до особистості, так і до професійної підготовки. Сучасний учитель – педагог нової формації. Це висококультурна людина, глибоко і широко ерудована, з нахилами й навичками наукового дослідництва, це справжній майстер своєї справи. Стати таким учителем важко, треба докласти чимало зусиль, постійно підвищувати кваліфікацію.
Атестаційною комісією комунального закладу «Горянівський НВК» щорічно досліджується діяльність вчителів у міжатестаційний період з метою встановлення відповідності займаній посаді та можливості присвоєння кваліфікаційної категорії.
В 2017 – 2018 н.р. 6 педагогів школи підвищили свою кваліфікацію: Легезі І.С., вчителю фізичної культури присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», Боярчук Н.І., директор НВК та Таряник В.В., заступник директора з НВР підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «вчитель - методист», Уряшник Н.В., вчитель географії та Кеня В.А., вчитель української мови та літератури, підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», також їм було присвоєно звання «старший вчитель», а Хуторній Т.С., вчителю біології, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший вчитель».
Отже, можна з впевненістю констатувати, що маючи таких професіоналів, педагогічний колектив комунального закладу «Горянівський навчально-виховний комплекс» готовий до роботи в умовах реформування освіти в Україні та надання якісних послуг освіти.
|